Jak se zbavit stresu

Prevence stresu a vyhoření v pomáhající profesi

Naučte se, jak zkrotit stres

a chránit se před vyhořením

  • Trénink bdělé pozornosti (mindfulness) je jedna z nejúčinnějších metod snižování stresu.
  • Naučíte, jak efektivně zacházet se stresujícími myšlenkami a emocemi.
  • Posílíte svůj vnitřní klid, odolnost a stabilitu.
  • Budete schopni zvládat stresující a náročné situace v klidu a s nadhledem.
  • Objevíte nové zdroje energie, tvořivosti a spokojenosti.
Stáhněte si eBook, video + audionahrávku zdarma

Lidé, kteří dobře zvládají stres, jsou

zdravější, tvořivější, produktivnější a šťastnější.

Svoji odolnost proti stresu a vyhoření můžete výrazně posílit

Účinnost a dlouhodobý efekt tréninku bdělé pozornosti (mindfulness) byl opakovaně potvrzen řadou vědeckých studií.

Program protistresového tréninku

Vyzkoušejte zdarma

1. týden: Dech, brána k uvolnění

  • Naučíte se, jak s pomocí dechu účinně snížit stres a obnovit ztracený klid.
  • Budete posilovat svůj fokus, pozornost a soustředění.
  • Vyzkoušíte si techniku vědomé dýchání (mindful breathing).

2. týden: Tělo jako kotva

  • Vaše tělo se může stát vaším nejlepším rádcem v náročných situacích.
  • Naučíte se navázat hlubší spojení s vlastním tělem a vnímat jeho signály.
  • Vyzkoušíte si techniku body scan.

3. týden: Kráčet k cíli beze spěchu

  • Naučíte se, jak využít chůzi jako účinnou protistresovou techniku.
  • Zjistíte, jak směřovat ke svému cíli, ale zůstat v přítomnosti.
  • Budete trénovat techniku vědomé chůze (mindful walking).

4. týden: Čistá hlava

  • Naučíte se, jak snížit stres způsobený vlastními obavami a starostmi.
  • Natrénujete si, jak přerušit spirálu stresujících a negativních myšlenek.
  • Vyzkoušíte si techniku pozorování myšlenek.

5. týden: Emoce v rovnováze

  • Trénink vám pomůže zpracovat a zvládnout silné a nepříjemné emoce.
  • Naučíte se techniky pomáhající s regulací emocí.
  • Budete schopni reagovat méně impulsivně a více uváženě.

6. týden: Umění zastavit se

  • Natrénujete si techniku STOP.
  • Naučíte se, jak si v průběhu dne vytvořit malé ostrůvky klidu.
  • Malé chvíle zastavení vám pomohou prožít den spokojeněji a efektivněji.

7. týden: Vyladěné vztahy

  • Trénink bdělé pozornosti usnadňuje komunikaci, spolupráci a vztahy.
  • Budete trénovat, jak druhým lépe porozumět (mindful communication).
  • V průběhu cvičení budete rozvíjet svoji empatii a emoční inteligenci.

8. týden: Každodenní život

  • Jak rozvíjet a využívat bdělou pozornost v běžném životě.
  • Získáte nápady a tipy do práce i domů, pro každodenní život.
  • Jak dále posilovat svoji odolnost proti stresu a vyhoření.
1. týden zdarma

Blahodárné účinky tréninku

Redukce stresu

Trénink významně snižuje stres a zvyšuje pocit osobní pohody.

Tvořivé myšlení

Trénink rozvíjí kreativitu a schopnost vidět známé situace novýma očima.

Osobní efektivita

Trénink zlepšuje soustředění, pozornost, paměť a schopnost sebeřízení.

Emoční stabilita

Trénink posiluje prožívání pozitivních emocí a jejich regulaci.

Spokojenost v práci

Trénink vám pomůže zvládat každodenní úkoly a povinnosti v klidu a s lehkostí.

Fungující vztahy

Trénink rozvíjí porozumění, empatii, emoční inteligenci a sociální vztahy.

"Používám tyto techniky nejčastěji při cestě ze zaměstnání a někdy večer před spaním. Děkuji."

Jitka

"Stačí chvilka a jsem na tom lépe."

Hana

"Program se mi líbil, vyhovovalo mi, že byl stručný, věcný a srozumitelný."

Dáša

"Bdělá pozornost (mindfulness) transformuje život člověka."

Dr. Daniel Siegel, psychiatr a neurobiolog, co-director Mindful Awareness Research Center, UCLA

Jak trénink probíhá

kdykoliv a kdekoliv, online

  • Trénink probíhá online. Trvá osm týdnů a skládá se z osmi lekcí. Každá lekce vám zabere cca 30 minut. V mezidobí je vhodné věnovat cca 10 -15 minut denně procvičování jednotlivých technik.
  • V jednotlivých lekcích na vás čekají výuková videa, eBooky a audionahrávky ke stažení. Dále řada příkladů, praktických návodů a tipů. V průběhu programu také máte možnost klást své otázky lektorovi.
  • Ke všem videím a materiálům budete mít neomezený přístup po dobu jednoho roku.
  • Ke kurzu se můžete připojit z jakéhokoliv počítače i chytrého telefonu.
  • Můžete si vybrat čas, který vám vyhovuje. Je to úplně na vás.
  • Trénink je sestaven tak, aby vám přinesl skutečně  výrazný a dlouhodobý efekt v různých oblastech vašeho pracovního i osobního života.

Těším se na vás!

Mgr. Jiří Sobek

Techniky, se kterými se seznámíte v tréninku, používám již mnoho let téměř každý den. Jsou pro mě velkým přínosem nejenom v práci. Pomáhají mi například i při výchově syna, při komunikaci s partnerkou, při ježdění na koni nebo při čekání v dlouhé frontě v supermarketu. Tyto techniky také učím lidi na kurzech na téma stress management a burnout syndrom. Většinu účastníků tyto techniky baví. Mě také. Ovšem kurzy jsou většinou jednodenní a to je málo. Proto jsem připravil tento videoprogram, jehož efekt může být hlubší a trvalejší.

A něco o mně? Původem jsem pedagog, roky jsem pracoval jako manažer a ředitel v neziskovém sektoru, poslední dobou se věnuji lektorování ve vlastní firmě. Absolvoval jsem výcvik Gestalt přístup v osobním a pracovním kontextu a výcvik v koučování Gestalt essence. Mám za sebou řadu retreatů zaměřených na trénink mindfulness.

Trénink mindfulness je šance, jak pro sebe udělat něco opravdu užitečného. O tom jsem naprosto přesvědčený. Přeji vám, aby byl pro vás online trénink co největší přínos. A rád se s vámi samozřejmě uvidím i na živém kurzu!